[LINUX:25408] Ynt: Re:Kernel Panic - cift islemci

From: Abdullah BAYKAL (baykal@dicle.edu.tr)
Date: Thu 15 Feb 2001 - 13:37:19 EET

selamlar,
rh6.2 de yeni cekirdek derlerken , modules.cgz dosyasını bu cekirdege nasil
ekleyebiliriz.
netfinity uzerine rh6.2 kurarken text dd ile diskette bulunan (modules.cgz)
raid suruculerini yukelmistim.
2. islemciyi gormesi icin yeniden cekirdek derledigimde , tahmin ediyorum
diskette bulunan modules.cgz
dosyasini ekleyemedigim icin yeni cekirdekle sistemi acamiyorum. su anda
makina tek islemci
uzerinden calisiyor.
iyi calismalar,
Abdullah BAYKAL