[LINUX:25400] Ynt: Re: KDE+Gelecek

From: Irfan MACİT (imacit@mail.cu.edu.tr)
Date: Thu 15 Feb 2001 - 10:27:48 EET

selamlar,
    yazilanlari saskinlikla izliyorum, bizim universitede usam ( Universite
Sanayii Arastirma Merkezi ) var bu kurulus bilindigi gibi Tubitak tarafından
desteklenmekte ve denetlenmekte, bu projelerin desteklenmesi icin gerek ve
yeter kosullari anlatmaya kalksam 300 mail tutar, ve krediler, tesvikler
bunlarin hepsi ayri odeme kalemleri ve sekilleriidir, lutfen asilisiz
haberler ile bu kurumlari ve insanlari zan altinda birakmayin, ulkemizdeki
medyanin durumu ortada, isteyen istedigini yaziyor kurumlar ve kisiler ise
tohmet zan vs. den kurtulmaya calisiyor, unutmayin ayni sey bir gun sizinde
basiniza gelebilir, bazi konular ozellikle kurum ve kisisel haklar maddi
cikar unsurlariyla birlestiginde yuzyillarca insansan cikmayacak maddi ve
manevi izler olusturur, eger isteyen arkadaslar olursa usam ile ilgili
http://usam.cu.edu.tr/ilkeler.html adresinden ulasabilir, birde merak
ettigim bir konu bu krediler boyle kolay veriliyorsa akademik personel veya
ticaret erbabinin bunlardan neden haberi yok...........?
kusura bakmayin listeninde vaktini aldim, fakat bu krediler o kadar kolay
verilmez, eger Gorkem bey alabildiyse..! tebrik etmek gerekir cunku buyuk
basari ve gayret sarf etmistir :-)......
herkese iyi calismalar dilegiyle .....