[LINUX:25393] Re: Suse de name server

From: murat dagdelen (murtix_linux@hotmail.com)
Date: Thu 15 Feb 2001 - 03:05:00 EET

togan bey,

  tesekkurler.

  bir sorun daha var, basit. Bu SUSE'deki system config file in icine ekleme
yapabiliyormuyuz. ? Yada soyle sorayim. Sonradan ekledigimiz bir programi
(mysql gibi) aynen sendmail de yada httpd yada ne biliim lpd deamonunda
oldugu baslangicta calistirmak icin ne gibi bir islem yapmaliyiz? Ben bunun
icin bir dosya olusturdum. Adini da mysqlrun diye verdim. Icerigi aynen
soyle.

  #!/bin/bash
  /bin/sh -c 'cd /usr/local/mysql ; ./bin/safe_mysqld &'

bu dosyanin chmod ayarini aynen rc.d directorisinde bulunan diger dosyalar
gibi yaptim. ve rc2.d ve rc0.d ye Sxxmysqlrun ve Kxxmysqlrun diye linklerini
verdim. fakat gene calismadi.

  bu yukarida yazdigim script parcasini boot.local dosyasinin en sonuna
yerlestirdim. ama yine calismadi. simdi nereye koyacagimi sasirdim acikcasi.

   acaba dedigim gibi belli ama benim bilmedigim bir dosya hangi
programlarin start up da calisicaginin bilgisini tutuyorda, burada
kaydedilmeyen dosyalar rc.d dizininde belirtilse dahi, system tarafindan
gozardi mi ediliyor? eger boyleyse sistemin hangi dosyasidir bu? yardim.

tesekkurler.