[LINUX:25391] Re: video konferansi

From: Mustafa BINATLI (linux@orbitallabs.com)
Date: Thu 15 Feb 2001 - 02:03:45 EET

Merhaba,

Axis'in kameralarindan kullanabilirsiniz. Bu kameralarin kendi
uzerinde webserver var ve direk networke baglaniyorlar. Her kameraya
bir IP veriliyor. Direk olarak bir link vererek kameranin web
sayfanizda gorunmesini saglayabiliyorsunuz. Web sayfanizi 4 frame'e
bolerseniz, 4 kameradan 4 farkli goruntu alabilirsiniz. Daha fazla
bilgi icin www.axis.com veya www.baglan.com.tr

 Iyi calismalar

--
Mustafa BiNATLI                          mailto:mbinatli@orbital.tc