[LINUX:25375] Re: KDE+Gelecek

From: Omer Faruk Sen (ofsenlinux@yahoo.com)
Date: Wed 14 Feb 2001 - 22:43:39 EET

hmm ben 20.000 $ alindi diye biliyordum.Ama bu mesele
gercekten onemli acaba ne kadar dogru?Eger dogru ise
KDE'yi Turkce'ye ceviren arkadaslar bu isten(e sonucta
bir emek verdiler) ne kadar aldi.Birde halihazirda
yapilan Gnome tercumesinden ne kadar almayi
dusunuyorlar acaba?Bu isler iyi (!!!!) para
getiriyormus ya.Aslinda bu tarz seyleri (eger dogru
ise) bir ticari kurulus yapsa iyi olur.Ne guzel
degilmi.Tercume ettir sonra parayi al.Bu is hususunda
her ne kadar iyi niyetli olmaya calissamda ister
istemez olamiyorum.Aciklama bu liste uyesi arkadaslar
dahil bende istiyorum.En azindan hakkimiz oldugunu
saniyorum.Eger yanlis bir anlasilma varsa Gorkem Beyin
bu hususta aciklama yapmasi bizler icin daha dogrusu
kendisi icin cok iyi olur.Birde acaba (yine ister
istemez boyle dusunuyorum) kdevelop tercumesinden ne
kadar alinmasi planlaniyor?

Son derece iyi niyetli dusunmeye calisiyorum ama
duyumlar hicte olumlu dusuncelere sebebiyet verecek
cinsten degil.
Evet Gorkem abi(yada Bey) cevap bekliyoruz.Bu ne kadar
dogru.?Insallah bir yanlis anlasilma vardir.Boylece
KDE ve GNOME'u Turkce'ye cevirmeye calisan saf iyi
niyetli bazi arkadaslarimizin aklindaki yanlis
anlasilmalarda giderilmis olur.

NOT:Bu mesaji kesinlikle beni baglar.Ek olarak bir
taraf tutma gibi birsey soz konusu degil.Zaten taraf
tutacak kadar Turkiye Linux camiasiyla iliskim
oldugunu soyliyemem.

http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html
> Liste arsivinin adresi:
> http://listweb.bilkent.edu.tr/