[LINUX:25337] Re: Redhat 7.0 & Raid

From: Ilker Gokhan (IlkerG@sumerbank.com.tr)
Date: Wed 14 Feb 2001 - 12:03:59 EET

Eger kurulum asamasinda raid kontroller yuklenmediyse baska bir diske (IDE
veya baska bir SCSI varsa) kurulum yaptiktan sonra, raid in driverini
indirip kurmayi dene. Burada bir sinirlama var oda, her raid kontrollerin
desteklenmemesi. Ben de Mylex oldugu icin bu is kolay olmustu. Senin bu
onboard kart desteklenmeyebilir. Bunun icin Redhat in sitesinde "raid" diye
bir arama yaparsan gerekli dokumanlara kavusabilirsin.

Iki disk ile raid5 kuramazsin ama raid1, raid0 kurabilirsin.

Saygilarimla,
Ilker G.