[LINUX:25324] rc local dosyasi

From: Togan Muftuoglu (toganm@turk.net)
Date: Wed 14 Feb 2001 - 09:14:13 EET

 From: "murat dagdelen" <murtix_linux@hotmail.com>
> To: linux@Bilkent.EDU.TR
>
> selam arkadaslar,
>
> redhat da rc.local dosyasinin suse deki tam karsiligi hangi dosya
> oluyor?

/sbin/init.d/boot.local karsiligidir. Ancak banak kalirsa
/etc/rc.config.d/skeleton dosyasina bakarak dogru run levellarla
baslatacak ve sonra erirecek sekilde yazman SuSE boot conceptine daha
uygun olur. Boylece de Yast ile kontrol edebilir mysqli ailista
baslatmak icin yes komutunu verebilirsin. ayrica
gerektigi zaman rc.mysql stop start retstart status gibi artilar elde
edersin. SuSE CDlerinde zaten mysql var yada siteden indirebilirsin.

--
Togan Muftuoglu