[LINUX:25320] Re: Offtopic Mysql ve Oracle

From: Mehmet OZDOGAN (mehmet@emrebilgisayar.com.tr)
Date: Wed 14 Feb 2001 - 08:30:11 EET

Sayin Kemal Bey;

Her ne kadar dediginiz gibi de olsa sunu belirtmekte fayda goruyorum.

Gectigimiz gunlerde ORACLE in bi seminerine katildim..
Davetiye ustunde E-Busineess yazdigi icin katilmis, hatta ORACLE 9.0 in
tanitilabilecegini de dusunmustum,
bir de gordum ki ORACLE sanki isi gucu birakmis, PORTAL cozumleri sunmaya
baslamis gibi geldi.

Halbuki,
oracle 8.0.5 den itibaren halen yapilma vaadi ile suregeln bir database
browser ORACLE da bildigim kadari ile yok
(yanlisim varsa duzeltin) Ve MYSQL belki text islemci size gore ama su kesin
ki, ORACLE dan cok ustun ozellikleri var..
Bana Gore ORACLE in tek farki database icerisinde dosya tutabilme ozelligi
ve PL dili. onlar da olmasa neyi ile ovunucekler
bilemiyorum. sanki 8.0 versiyonundan sonra gelismemeye mahkum edilmis bir
ORACLE var karsimizda??

Mehmet OZDOGAN
mehmet@emrebilgisayar.com.tr
KURUMSAL