[LINUX:25313] RE: 25220] installation

From: murat dagdelen (murtix_linux@hotmail.com)
Date: Wed 14 Feb 2001 - 01:49:54 EET

ayni sey benimde basima geldi. bende isolari download edip cdye burn
ettikten sonra kurdum bu sefer canavar gibi install oldu. hralde paket
cdlerinde var bir numara. bana oyle geldi. Bu arada suse 7.1i download
edbilecegimiz yer varmi. kac gundur ariyorum da bulamadim. yada ne zaman
koyarlar ftp'lere?