[LINUX:25311] Re: basilix'e altarnatif

From: murat dagdelen (murtix_linux@hotmail.com)
Date: Wed 14 Feb 2001 - 01:22:17 EET

selam,

  gerci bu gune kadar deneme ihtiyaci hissetmedigim icim denemedim ama size
sormak istiyorum.

  makinama apache, php, mysql, ssl, ldap kurdum ve derledim ve de hepsi
tikir tikir calisiyo diyelim. fakat ben sonradan (diyelim bunlari yaptiktan
iki ay sonra, artik bir suru musteri, website, veri falan var ve hepsi artik
aktif kullanim halindeler) imap destegi eklemek istedim php'ye, yada gd
(yada herhangi bir paket) eklemek istiyorum. simdi bunun icin bu paketi
bilgisayara yukleyip, configure, make, make install ettikten sonra kurulu
olan sistemdeki php ile eskiden kullandigimiz scriptin icine sadece
--with-paket-adi=/paket-calisma/dir ekleyerek derleyip ve sonrada apache ye
eklemek icinde yeni libphp4.a nin (zannedersem bir tek o degisiyor dimi,
yeni paketin php icine gomulu hali o library dosyasinda oluyor dimi?)
taninmasi icin ./configure --prefix=/usr/local/apache --enable-module=ssl
--activate-module=libphp4.a satirini ekliyoruz ve tum yeni ayarlar su anki
sisteme update edilyor dimi? oyle dimi? yok eger degilse, herseyi yeni
bastan yapmak zorundami kalicaz?

  tesekkurler.