[LINUX:25308] Ynt: Re: yardim

From: fatih murat (fatihm@garagebil.com)
Date: Wed 14 Feb 2001 - 01:19:51 EET

calistiramadigim nokta su . makineme yeniden bugun redhat 6,2 kurdum kurulum tamamlandi velakin gorkem cetin nin kitabini da aldim ordan takip ediyorum kurulum siralamasini kurulum bitti ve boot: istem komutu geliyor root yazdigim zaman karsima linux yazisi geliyor bende linuz yaziyorum program kendini tanimlamaya basliyor en son satirda bana yazan msj su bu ne anlama geliyor bu konuda yardimci olursaniz sevinirim ..

end_request: I / 0 eror , dev 03:05 (hda), sector 1064879
(repair filesystem) 1 #

bu satir geliyor bunun sebebi nedir ?

simdiden tesekkur ederim ilginize .... fatih murat