[LINUX:25297] Re: Redhat 7.0 & Raid

From: Serhat Selahattin Umar (misterno@mail.com)
Date: Tue 13 Feb 2001 - 20:28:13 EET

önce birinci diske linux u kurup ardindan
2 inci 40 gb ile raid degilde mirror yaparsin,
raid icin en az 3 disk olmasi gerekir.
abit kt7 board hakkinda bilgim yok,
ama hardware raid filan destekliyorsa
bunu da kernel a tanitmalisiniz.

iyi calismalar
Serhat

>selamlar
>yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim
>
> sorunum su ;
>abit kt7 radi board
>3x128 ram
>2x 40 Gb raid
>takılı bi sistemimiz var ve buna redhat 7.0 (elimde redhatın fisher
sürümüde var )kurmayı istiyorum amna raid oldugu