[LINUX:25294] Re: Disk image

From: Serdar Cevher (scevher@hotmail.com)
Date: Tue 13 Feb 2001 - 20:26:32 EET

Merhaba,

Herseyden once hepimizin bildigi gibi ms fdisk var. Genelde Linux Non-Dos
partition olarak görünüyor ve kolayca silinebiliyor, fakat dusuk bir ihtimal
de olsa bazi fdiskler bu partitionu gormeyebiliyor. Bu durumda
Powerquest'in Drive Image isimli programi yardiminiza kosuyor. Ozellikle
boot diskler yaratip bu diskler üzeirnden acilabilmesiyle üstünde linuxtan
baska birsey bulunmayan makinelerde kolaylik sagliyor. Lisans meselesine
gelince, ne kadar doğru ne kadar yanlış bilemem ama program demo oldugundan
islemi yapmadan önce tarihi Eylül 1999'a alırsanız ne olursa olsun program
tıkır tıkır işliyor. Daha sonra tarihi geri alabilirsiniz. Ben bunu zor
durumda kaldigim için uyguladım, lisans konusunda ne düsündügünüzü
bilmiyorum.

Saygilar
Serdar Cevher