[LINUX:25289] Re: yardim

From: ran # (uozan@softhome.net)
Date: Tue 13 Feb 2001 - 18:25:46 EET

hadi camia ya hosgeldin diyelim..(yazilmamis kurallardan birisidir,
mutlaka birisi hosgeldin der . bu sefer ben dedim:o)
oncelikle bi kullanici ekle ve xwindow ortaminda linuxu essekler sudan gelinceye
kadar kurcala bakalim.
soyle yapcan,(login ekranindan "root" yazip sifreni girdikten sonna)
adduser ali
passwd ali
(yeni password girmeni isteyecek)
****
****
sonra alt+f2 ye basarak diger bi konsola git ve login yerine ali,password
yerine **** yaz.sonra startx de.
saygilar,