[LINUX:25285] End: Re: java+browser

From: ran # (uozan@softhome.net)
Date: Tue 13 Feb 2001 - 18:24:34 EET

tesekkürler,sorun netscape 4.73 ile cozuldu
lava iceren sitelerle ilgili diger deneyimler;
-opera 4 kiltlenip+kapaniyor
-netscape 4.51 desteklemiyor
-opera 5.0 b siteyi aciyor. fakat beta oldugundan settings te java enabled
yapilamiyor.(olacak abisi)
-gözunu sevdigiminin n4.73 ü. fazla zorlamadan,diger ufgulamalari kapatarak
takilmak gerekiyor.ama sonuc basarili