[LINUX:25264] Re: telnet hala calismiyor

From: Mehmet Karaca (Mehmet.Karaca@ankara.edu.tr)
Date: Tue 13 Feb 2001 - 13:01:29 EET

Özmen Emre DEMIRKOL wrote:

> Merhaba arkadaslar. Bir sorun var ve çözemedim bir türlü. Telnet erisiminde
> problem yasiyorum. RedHat 6.2 kurdum. Makine disardan telnet erisimine izin
> vermiyor.Normal kullaniciya /etc/passwd dosyasindan "x:0:0" yaparak root
> hakki vermeye çalistim olmadi. Acaba root hakkini yanlis sekildemi
> veriyorum.Normal haline getirince kullanilar telnet olabiliyor.1 tanesi
> hariç onada baktim digerlerinden farki yok. Sanirim passwordunda sorun var.
> Asil önemli olan ROOT telnet olamiyor. Bu beni delirtecek. Nereden düzelir
> bu meret. Buna bir çözüm üzerebilecek var mi?
> [...]

selam
/etc/pam.d/login
bu dosyaya gir ve
auth required /lib/security/pam_securetty.so
olan satirin basina # koy kaydet cik
artik uzaktan root
olarak login olabilirsin

Saygilarimla...

       Mehmet KARACA

     Elektronik Muhendisi
     Ankara Universitesi
 Bilgi islem Merkezi Sistem Grubu

Warning! Birds are coming. Close your Windows...