[LINUX:25248] Turkce problemi Nezaman Cozulecek

From: Penguen Adam (penguena@yahoo.com)
Date: Tue 13 Feb 2001 - 09:50:55 EET

Merhaba Liste.

Uzun zamandir linuxtan uzak kaldim. Yapmam gereken
isler Windows Platformunda Calismami mecbur kildi.
Gecen gunlerde kylix in ciktigini duyunca bir heyecan
hadi bakalim tekrar linux dedim amam yine bana husran
yine bana hasret var oldu galiba. Mandrake 7.2 yi
buldum kurdum hersey mukemmel. Kurulumu ingilizce
yaptim. Fakat linux.org.tr deki Belgeler kismindan
yapmis oldugum turkceleme islemi sonunda halen ekranda
türkce fontlar cikmiyor. Salam sacma karakterler ile
karsilasiyorum. Bir linuxcu kazanmak icin lutfen bana
yardim edin.