[LINUX:25219] hda lar ve ses kartı hk.

From: hayati akbulut (hayatiakbulut@yahoo.com)
Date: Mon 12 Feb 2001 - 15:34:37 EET

 merhabalar;

 1. geçen hafta "hda ları mount hetme hakkında" diye
mail atmıştım. arkadaşların ilgileri ve yardımları ile
hda larımı linux a mount ettim teşekkür ederim. fakat
başka bir sorunun şu olduğunu fark ettim; linux'a hda
ları mount ediyorum linux dan çıkıyorum tekrar
girdiğimde hda lar yok. tekrar mount etmem gerekiyor
ve bu böyle gidiyor.(gelecek linux kullanıyorun red
had tabanlı)

 2. Linuxu sistem disketi ile açıyorum ve xwindow
yükleniyor xwindow dan siyah ekrana nasıl geçerim.

 3. Çözünürlüğü Ctrl+Alt+(+ veya -)ile değiştiriyorum
linuxdan çıkıp tekrar girdiğimde çözünürlük yine
eskisi gibi.

 yani buraya kadar sorun "linux yaptığım ayarları
kaydetmiyor"

 4. Creative 128 vibra ses kartım var bunu
tanıtamıyorum. Listeden bir arkadaş "windows'da
özelliklerine bak (IRQ, DMA, vs) sndconfig --noprobe
komutu ile listedekileri dene" dedi. Bunu (başka
özellikleride) daha öncede denedim, yine denedim
olmadı. Bu konudada yardımcı olabilirseniz mutlu
olurum.

 Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim, herkese
iyi çalışmalar.