[LINUX:25209] sistem guvenligi+xmodmap

From: utku uzulmez (autku@softhome.net)
Date: Mon 12 Feb 2001 - 12:59:48 EET

selamlar,
rh6.0 kullaniyorum ve bilgisayarimda yaklasik tum alt programlari kurulu oldugu
icin yuklemesi oldukca zaman aliyor. (konfigurasyon da etkili tabi bu sure
uzerinde). kafama takilan sey bu surenin uzun olmasi sistem guvenligi acisinda
bir dezavantaj degil mi? sistemin acilisi esnasinda bilgisayara fiziksel olarak
zarar verilmesi cok kolay yani. bunun onune gecebilmenin en guzel yolu lilo
ekranindan hemen sonra kullanici adi-sifresi istemesi, ve yuklemeye ondan sonra
baslamasi olur sanirim. acaba linux un herhangi bir surumunde bu bahsettigim
sistem olusturulmus mudur, yani bunu dusunen birileri oldu mu?
bu arada yeni bir kullaniciyim, ve klavyemi turkceye cevirmek icin xmodmap.trq
dosyasina ihtiyacim var saniyorum. bu dosyaya nasil/nerden ulasabilirim..
iyi calismalar.