[LINUX:25213] Re: anti-virus programlari ve linux

From: Mustafa OZBAKIR (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Mon 12 Feb 2001 - 13:01:30 EET

merhabalar..bende bu konu ile ilgileniyorum..redhat 6.1 var ve uzerinde
hicbir paket guncellemesi kullanmadim..belki redhat 6.2 ye gecmek
isterim(bos vakit bulursam) kisacasi amavis ve avp ikilisi kurlumundan
konfigurasyonuna kadar ve özellikle donanim ihtiyacinida püf noktalarını
anlatabiirseniz sevinirim..simdiden tesekkurler..