[LINUX:25207] Re: basilix'e altarnatif

From: Murat Arslan (arslanm@Bilkent.EDU.TR)
Date: Mon 12 Feb 2001 - 12:04:05 EET

On Sat, 10 Feb 2001, mehmet kazak wrote:

> arkadaslar basilix'i bir turlu calistiramadik.
> serverde 7.0 yuklu mysql,apache,php,sendmail yuklu ve hepside calisiyor.
> basilixi biz calistiramadik.
> Basilix'e altarnatif varmi? link verebilirmisiniz. lutfen sizin
> kullandiklarinizdan olsun :)
> sizce Q-mailimi yuklemeliyim hazir onunda dokumantasyonu vardi.
> postaci hakkindada fikirlerinizi almak istiyorum.
> yardimlariniz icin tesekkurler

Merhaba,

Umut bey'in de bahsettigi gibi piyasada cok fazla ucretsiz guzel web-mail
yazilimlari bulunmakta. $u zamana kadar ce$itli nedenlerden dolayi
tek ba$ima yazmak zorunda kaldigim BasiliX ise onumuzdeki gunlerde CVS
yolu ile pek cok programciya acik hale gelecek. Tek beklememiz gereken
benim yeni surum olan 0.9.8 surumunu cikarmam ki bu da yakla$ik 10-14 gun
icinde gercekle$ecek. Dokumantasyonuyla fazla ugra$amadigim dogru lakin
insanlarin katilimiyla ve web'den config/admin modulunu bitirmemle beraber
basilix'in tum sistem yoneticilerine kolaylik saglayacagini umit ediyorum.

Yeni surumde radikal degi$ikliklere gitmek zorunda kaldim ama boylesi daha
iyi oldu sanirim. Programin 90%'ina yakin bir kismi yeniden yazildi,
optimize edildi. Tema, CSS ve PostgreSQL destegi eklendi. Mesaj gonderme
kismindaki adres defteri ve attachment (mesaja dosya ekleme) kisimlari
haric tum kisimlar javascript (dolayisiyla tarayici) bagimsiz. Guvenlikle
ilgili sorunlar halledildi. $u ana kadar yazilmi$ olan bolumler birkac
ki$i tarafindan test edilmekte ve sorun bulundugunda duzeltilmekte. Eger
beta testine katilmak isteyen varsa bana ozel mesaj atabilir.

Ekran goruntulerini http://www.basilix.org adresinden temin edebilirsiniz.

Saygilar,
Murat Arslan