[LINUX:25198] Re: Tabii ki ppp

From: Tanju Aktug (aktugt@hipokrat.org)
Date: Mon 12 Feb 2001 - 10:48:31 EET

> "M. Kadircan Abali" wrote:
>
> Ablaları abilerim...
>
> Yine kayışı sıyırmak üzereyim ama ppp çalıştırmayı başaramadım. Liste
> arşivlerini okudum, ppp configurator'u da kullandım ama nafile nedir
> benim sorunum.
>
> Tipik hata mesajı
> The remote system is required to authenticate itself but I couldn't
> finde any secret which would let it use an IP adress

PPP iki maknanin esit kosulda birbirine baglanmasini saglar. Yani
baglandiginiz sistem sizden pap tanitimi istedigi gibi siz de karsidan
pap tanitimi isteyebilirsiniz. Dogal olarak baglandiginiz sunucu size
bir pap tanitimi yapmayacagi icin bu tur bir hata ile PPP durur.
Konfigurasyon dosyalarinizda +pap, ya da authenticate gibi bir satir
olamsi bu sunucunun kendini size tanitmasi zorunlulugunu yasama gecirir.
Sizin dosyalarda bu tur bir satir olmamasina karsin, yine ayni hatanin
olmasi garip...
KPPP'de PAP ile tanitim kutusunu kaldirip denerseniz, sizin pap secret
dosyanizdaki satirlar ile karsi tarafa tanitim yapilir, ancak karsidan
kendini tanitmasi istenmez.
Ne yazik ki KPPP'nin konfigurasyon dosyalarini nereye nasil yazdigini
hic incelemedim...

Kolay gelsin.

Tanju Aktug