[LINUX:25177] redhat'ta modem ve internete baglanma

From: bora yıldırım (kosmosevren@hotmail.com)
Date: Sun 11 Feb 2001 - 11:28:47 EET

Merhabalar
        Linux'u nihayet kurdum (redhat 6.1). Fakat neyaziktirki internete
bağlanamadim.
PPP ayarlari, modem portu (ttyS2), dns ayarlarini kaynaklardan okuyarak
yaptim. Ama
ne yaptimsa internete giremedim. Gnome'da usernet baglantisi gözükmüyor.
Bende terminalden
usernet yazip calistiriyorum. Bir popup penceresi cikiyor ve ortasinda bir
isaret bir
saga bir sola gidib geliyor bu sırada modemden herhangi bir arama sesi
gelmiyor.
Biraz bekliyorum (3-4 dakika) ama yine tık yok.
        MOdemimin markasi "Apache HCf K56 modem". Hani birazi Software
birazi Hardware olan
modemlerden. Internal bir modem.
        Sorunum galiba modemin driver'larini yüklemediğim için kaynaklaniyor. Fakat
internette
bu modemin Linux sürücüleri yok yada ben bulamadim. Aratmadiğim "arama
motoru" kalmadi.
Zaten sürücüleri bulsam Linuxta nereye nasil yükleyeceğimi bilmiyorum. Acaba
bu sürücüler
/dev dizini altınamı yüklenecek (/dev/modem).
        Yardımcı olabilirseniz ve bu modemin Linuxtaki sürücülerini bana
ulaştırabilirseniz
çok memnun olurum.
        Yardımlariniz için şimdiden teşekür ediyorum.
Bora