[LINUX:25170] Re: libphp4* dosyasi

From: murat dagdelen (murtix_linux@hotmail.com)
Date: Sun 11 Feb 2001 - 08:37:26 EET

o dosya, zaten apache php derlenmesi esnasinda once php yi diger bilesenler
ve apache ile birlikte configure edip install ettikten sonra olusturulur ve
apache dizinin icindeki yerine gider. Ondan sonra sen apache yi derlerken
onun yolunu verirsin, yani:

   ./configure --prefix=/apache/dizini \
--activate-module=src/modules/php4/libphp4.a <enter>

   bu sekilde apachede derleme yaparsin. Eger php configurasyonunda bir hata
cikmadiysa senin libphp4 dosyan zaten yerine yerlesmistir. yukarida prefix
olarak gecen yer senin apacheye acip ilk olarak kurdugun yer. (buyuk ihtimal
/usr/local/apache) ikicisi
--activate-module=src/modules/php4/libphp4.a eklentisini AYNEN YAZACAKSIN.
ne eksik ne fazla.

murtix