[LINUX:25162] Memory ve Ekran Karti resolution

From: Ahmet Salih Bicakci (asbicakci@superonline.com)
Date: Sat 10 Feb 2001 - 22:59:10 EET

Arkadaslar

Mandrake 7.0 kullaniyorum
1-Memory nasil 128 reel seklini Kabul ettiririm.
2-Ekran kartim Matrox ve Linux icin hazirladiklari driverleri indirdim. Bunu
nasil yukleyebilirim
3-Ses kartiminda linux driverini down ettim. sndconfig burada isime yararmi
yoksa baska bir
sekilde mi driverini yuklemeliyim
Bir de aciklarken Gnome ekranindan kullandigimi varsayarak aciklarmisiniz.
Lutfennn

Tesekkur ederim.

Salih Bicakci
Ph.D. candidate