[LINUX:25141] 8 saat+rh7.0-mbr=win98

From: ozan uzulmez (uozan@softhome.net)
Date: Sat 10 Feb 2001 - 15:10:16 EET

selamlar,

konf: 2mb s3 virge+6.4gb hd+64 mb ram+p200mmx

..4 gun once...
sistemde rh6.0 ve win95 kuruluydu.win ortamindayken norton anti virusten bi
uyari aldim. windows surumunu yukseltip yukseltmedigimi sordu ,yoksa master
boot ta bi hata olabilir dedi.duzeltmek icin "tamir" e basin dedi.bastim
tabi.daha sonna makinayi reboot ettigimde lil- yazip dondu. ne linux ne win
acildi.neyse fdisk/mbr yaptik win le bikac gun idare ettik.zaten bikac gun
sonna elimize rh7.0 gececek, simdi kasmanin bi alemi yok dedik.(saolsun
Tahir Sandikkaya rh7.0 teminimizi sagladi) dun elime rh7.0 gecti. once dos
fdiskle dos ortamini kaldirdim, sonna lin ortamini kaldirip sisteme ful
linux kurmak icin diskdruid le(fdisk e pek bulasmadim fazla tecrubem yok
cunku) gerekli optimizasyonu yaptim.(100 mb swap+6,2 gb native) gel görki
alet bi türlü lilo kurmadi.(cikan mesaj su oldu: missing operating system)
6.0 kurdum,7.1 kurdum, degisik varyasyonlar denedim(bi miktar dos
tanimladigimda da direk dos acildi) bi türlü linux kuramadim yani.
tahminimce norton(5.0) master boot uma bisey yapti ama ne yaptigini
bilmiyorum.
lutfen tekrar linuz kurmama yardim edin, acil mesajlarinizi bekliyorum.
bir yolu varsa, yapacaklarimi da adim-adim anlatirsaniz makbule gecer...bu
mesaji atabilmek icin ensonunda win98 kurdum,
kalin saglicakla