[LINUX:25132] Re: basilix'e altarnatif

From: Mehmet OZDOGAN (mehmet@emrebilgisayar.com.tr)
Date: Sat 10 Feb 2001 - 08:15:10 EET

Basiliz cok guzel bir webmail arabirimi, fakat fazla dokumante edilmemis
gibi geldi bana? :))

Alternatif olarak www.freshmeat.net de search kisminda webmail yazarsaniz bi
cok arabirim gelmekte.

Postaci guzel bir arabirim, Murat Gokbayrak isminde bir arkadas
gelistiriyor, ayni zamanda maillistesi de var. Kisaca Destek alabilecegin
bir altyapisi mevcut.

Mehmet OZDOGAN
mehmet@emrebilgisayar.com.tr