[LINUX:25115] [Re: basilix ayarlari(murat abi)]]

From: mehmet kazak (mehmetkazak@usa.net)
Date: Fri 09 Feb 2001 - 16:27:58 EET

hocam 443 portunu nasil acabiliriz
hocam bizde mysql,apache,sendmail,imap calisiyor. sadece basilix calismiyor.
basilixte mydomain.com/basilix yazinca giriyor fakat logine basinca does not
contain support fot HTTPs URLs hatasini veriyor.
consolda ve telnet uzerinde hatta outlook exp.ten imap destekli mail alip
gonderebiliyoruz fakat basilixte olmuyor. fikriniz varmiydi hocam.

Murat Ilker Balaban <murat@enderunix.org> wrote:

Himm, basilix kullanmadim ben ama,
sanki https baglantisi kurulmak isteniyor da, basilix server'da
https ( 443 ) portu acik degil...

Oyle mi?

http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html

> Murat Balaban