[LINUX:25103] Re: E-posta ekleri ...

From: Dogan Zorlu (dogan@grup.com.tr)
Date: Fri 09 Feb 2001 - 11:56:50 EET

Hocam,

bu base64 encoded bolumu bir dosyaya yazin. Daha sonra

uudecode <dosya_adi>

seklinde acabilirsiniz. Fakat tek sorun bu yazdiginiz dosyanin basina begin
<file_size>
ve sonuna da end stringleri koymaniz gerekiyor. Zira uudecode uuencode ile
calisacak gibi hazirlanmis.

Eger bu yaptiginiz isi surekli yapacaksaniz size bir kucuk programcik
gondereyim (sf icin yazdigim decoder i azicik modifiye etmek yeterli).

Dogan.