[LINUX:25098] Re: YNT: RE: i686.rpm

From: Dogan Zorlu (dogan@grup.com.tr)
Date: Fri 09 Feb 2001 - 10:15:10 EET

Burada yanlis bir saptama var. i686 icin optimize edilmis demek, bu sinif
CPU lar icin yeni gelistirilmis komut kumesini kullanmak demektir ki bu da
eski sinif islemcilerle calismamasi demektir. Guncel paketler genellikle
i386 olarak hazirlanir. Bu sayede intel 386 dan pentium 4 e kadar tum cpu
larla calisacagi garanti altina alinmis olur.

Dogan.