[LINUX:25084] Re: libphp4* dosyasi

From: Mustafa BINATLI (linux@deba.com.tr)
Date: Thu 08 Feb 2001 - 22:06:04 EET

Merhaba,

www.php.net sayfasından php4.04.pl1 source2unu indirin. Onu bir
klasöre açın ve istediğiniz opsiyonlarla derleyin. Derlediginiz
klasorun altinda lib klasorunun icinde libphp4* dosyalari olusacaktir.
Zaten "make install" komutundan sonra, eger --with-apxs opsiyonuyla
derliyorsaniz, o dosya gerekli yerlere kopyalanacaktir.

Iyi calismalar.

--
Mustafa BiNATLI                          mailto:mbinatli@orbital.tc
Orbital Labs, Ltd.