[LINUX:25070] Re: Tesekkurler butun dostlara

From: Bülent Bolat (bbolat@yildiz.edu.tr)
Date: Thu 08 Feb 2001 - 17:04:09 EET

At 16:07 08.02.2001 +0200, you wrote:
>root olarak sndconfig yaz ses kartını tanıt.kppp den modemi ayarla com 2
>tty1 olacak time outu artır. ISS DNSlerini yaz etc options un önüne #ekle
>Netscape ile bağlan iyi eğlenceler

sndconfig den once eger kartiniz sb16 uyumlu ise dogrudan modprobe sound
komutunu denemenizi tavsiye ederim. cogu dagitimda hazir sb16 modulleri
geliyor. olmazsa 2. adim sndconfig, 3. adim kernel den modul derleme. bazi
kartlar (mesela melody 3d gibi) sndconfig ile çalismazken modul derleyince
misler gibi calisiyor. ancak modul derlemeden once kartinizin tum
ozelliklerini (base adreslerini, irq larini vs.) ogrenmeniz lazim. bir de
eski pnpdump/isapnp var ama kac yildir bir kez bile adam gibi beceremedim
onlari kullanmayi :) eeeen olmadi cozum ise OSS suruculeri. hatirladigim
kadariyla 10-20 $ gibi bir ucreti vardi.
modem icin ise iilk is WIN modem olmadigindan emin olun.