[LINUX:25048] Re: RedHat 6.2 ve rpm

From: Hakan SAVASAN (hsavasan@superonline.com)
Date: Thu 08 Feb 2001 - 01:06:54 EET

Merhabalar,

Tesekkür ederim, yardimlariniz oldukça isime yaradi. Hemen bir soru daha
sorayim. Donanim ivmelendirmesi isini nasil hallettiniz? Sistem GLX ve DRI
modüllerini Xwindow baslatirken yüklüyor ama is okkali grafikler
çalistirmaya baslayinca tamamen islemciye yükleniyor. Siz böyle bir problem
yasadiniz mi?
Kolay gelsin.

Hakan SAVASAN.