[LINUX:25040] Re: FTP = COOOK ONEMLI

From: Murat Ilker Balaban (murat@enderunix.org)
Date: Wed 07 Feb 2001 - 21:50:03 EET

login olduktan sonra, ftp serverin kullanicin home dizinine `chroot`
etmesini istiyorsaniz yanilmiyorsam?

O zaman, wu-ftpd bunu yapailiyor, ben onu kullandigim zamanlarda,
/etc/ftpaccess dosyasina, su sekilde bir ayarlama yaparak, tosbaga user'i
ve webgroup grubu icin, chroot yapmasini saglayabiliyordum.

# restricted web users
restricted-uid tosbaga # user icin boyle,
restricted-gid webgroup # grup icin boyle...