[LINUX:25025] Re: offtopic: solaris 8 intel

From: Mehmet Karaca (Mehmet.Karaca@ankara.edu.tr)
Date: Wed 07 Feb 2001 - 18:34:50 EET

"VASFI UYSAL (IT-MEB-ONS)" wrote:

> Merhabalar
>
> Solaris8 in x86 versiyonunu bir makinaya guc bela kurdum fakat bu makinayı
> networke sokmak konusunda yasadıgım bazı problemler var , ilk once dhcp den
> ip alacak sekilde ayarlamaya calıstım (kurulum sırasında )
> nertwork kartında zaten ip var gibi garip bir hata verdi bende manule ip
> vererek kurulum yaptım ama
> hicbir makineyi pingleyemiyorum
> ve bu makineyi tekrar dhcp den ip alacak hale nasıl getirebilirim
>
> bu konuda bana yardımcı olabilecek birisi varsa bana ozelden yazabilirse
> sevinirim
> [...]

selam

/etc altinda defaultrouter adinda bir dosya varmi? yoksa olustur ve icine

gatewayin ip'sini yaz. genelde solaris bu dosyayi olusturmuyor birara

bende cok ugrasmistim.

ayrica /etc/resolv.conf dosyasinda nameserver olmasi lazim

Saygilarimla...

       Mehmet KARACA

     Elektronik Muhendisi
     Ankara Universitesi
 Bilgi islem Merkezi Sistem Grubu

Warning! Birds are coming. Close your Windows...