[LINUX:25019] FTP = COOOK ONEMLI

From: kocnet_bilgisayar (kocnet_bilgisayar@mynet.com)
Date: Wed 07 Feb 2001 - 16:55:01 EET

Sayin arkadaslar

Simdi benim makinamda redhat 6.2 yuklu ve ben ftpyi kisitlamak
istiyorum yani giren kullanici /home/kullanici dizininden baska yere
cikamasin.

Daha onceden bana verilen cevapta proftpd kullan denildi. Soruma
geleyim simdi proftpdyi kurmam icin wuftpdyi kaldirmammi lazim ayrica
kurduktan sonra bu kisitlamayi nasil yaparim.

Ikinci bir cozum olarakta restricted-uid username komutunu ftpaccess
dosyasina giriyorum bu bana cozum olur dendi fakat bunu girdigim anda
ftp erisimi kapandi hepsi..

Napayim nedeyim acil cozum bulmak lazim proftpdyi kurduktan sonra
neler yapacagimida anlatirsaniz cok sevinirim

Saygilarimla..