[LINUX:24985] Re: lilo ya nt

From: Cem KANIOZ (cem@aksistem.com.tr)
Date: Tue 06 Feb 2001 - 19:18:48 EET

bu sorunun daha kitabına uygun cozumu mutlaka vardır ama sorunun kestırme
cozumunu lınuxu hda1 e kurarak halledebılırsin
partitionları olusturup hda1 linux native
hda2 fat or fat32 or ntfs
active partition u da hda2 yapıp nt kurulumu yapılıp
daha sonra active partition hda1 e alınıp kurulumda lilo master boot record
a yazılırsa sorun cikmayacaktir.

tabi daha sistemli bi cozumde mutlaka vardır ama bu yuzde yuz ise yarıyo dun
aksamda boyle bir sistem kurdum kesin eminim en azindan :))

kolay gelsin

cem