[LINUX:24981] cok cesitli cevaplanmayan sorunlarim

From: Ugur Coskun (coskunug@saneg.itu.edu.tr)
Date: Tue 06 Feb 2001 - 18:22:10 EET

arkadaslar sorularin bazilarina cevap alamamistim belki gozunuzden kacmistir
diye tekrar gonderiyorum. Yardimlarinizi bekliyorum.

selamlar

   peki ben diyelimki okuldaki bilgisayara login oldum ve pine'i actim bana
sifre sormamasini istiyorum. Daha once login oldugum kullanici adi ve
passwordu gene yazmak istemiyorum. Bunun icin ne yapmam lazim?

   okulda kurulum yaparken boot a Linux mem=128M diye girmem gerekiyor.
Cunku FTP den kurulum yaparken eger bu prefix ile girmezsem kurulum
baslamadan 72M in altinda kurulum yapilmaz deyip beni geri donduruyor. Bu
Linux in bir eksigi midir? yanimdaki arkadas bana Linux benim 128M ram im
oldugunu niye anlamiyor illaki senin elle girmen mi gerekli deyince cevap
verememistim. Neden default olarak 64M goruyor. Cevaplariniz icin simdiden
tesekkur ederim. Saygilarimla...

    simdiye kadar suse 6.4 , suse 7.0 , redhat kullandim. Suan elimde bir
kitap dolayisi ile edindigim bir caldera CD si var. Caldera nin tanitiminda
sirketler icin bir linux surumu oldugu soyleniyor. Diger linux surumlerinden
bir farki var midir? Deneyimleriniz nelerdir?