[LINUX:24951] Re: Firewall un zamanimizdaki konumu

From: Baris Metin (barismet@yahoo.com)
Date: Tue 06 Feb 2001 - 01:09:40 EET

Selamlar;

Öncelikle bilgiler için teşekkürler. Niyetim güvenlik
konusunda kendimi geliştirebilmek. Ki bence oldukça
göz ardı edilen bir konu.
Her ne kadar ipchains, iptables gibi toolları
kullanabilsekte alt tarafta nelerin olduğunu bilmek
sanırım daha faydalı ve etkin olacaktır.
Zaten linuxu tercih etmemin nedeni de windowsta
tıklamalarla yaptıklarımın aslında neler olduklarını
görmemdendi :).

Tekrar teşekkürler, iyi günler.

=====

--