[LINUX:24917] Ynt: [LINUX:24824] Anlamsız tartismalar maalesef devam ediyormus!

From: Irfan MACİT (imacit@mail.cu.edu.tr)
Date: Mon 05 Feb 2001 - 10:35:51 EET

Sayin Mehmet bey,
    M$'ten basi agriyanlar linux'u yutarlar, sizin ne kadar ag ve bilgisayar
tecrubeniz var bilemiyoruz, umarim sizde bir gun deneyimlerinizden sonra
gercek yolu bulup unix/Linux OS secersiniz, daha bir kacgun once sadece
guvenlik acigindan dolayi W2K web serveri hack ettiler, tum auth ve user id
authenticate olmasina karsilik, lutfen pandoranin kutusunu burada acmayalim,
nice deneyimlerinizden sonra sizinle gercegi bulup burada gorusmek dilegiyle
selamlar.....