[LINUX:24907] mandrake upgrade

From: mehmet kazak (mehmetkazak@usa.net)
Date: Mon 05 Feb 2001 - 08:00:53 EET

arkadaslar bende mandrake 7.0 var. internet baglantim networkten msproxy ile.
ben simdi mandrake 7.3'e yukselme islemleri icin nasil yontemler var. illa rpm
dosyalarini tek,tek indirmemmi gerekiyor.
ayriyeten mandrake yi ftp serverden indirsem bunu otamatik yuklenir hale nasil
getirebilirim. elimde cd yazici var.
yardimlariz icin tesekkurler.