[LINUX:24904] Re: Adaptec 2100S Raid Kontroller Sorunlari...

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Mon 05 Feb 2001 - 04:06:47 EET

On Sun, 04 February 2001, Sancar Saran wrote:

> Selam,
>
> Acaba uye arkadaslar arasinda Adaptec 2100S kullanan, Memnun kalan varmi ?
>
> Gecenlerde bir tane edindim, Asus P2-DS board uzerinde kullanmayi denedim.
> Sanirim son 5 yilin en kotu hardware tecrubesini yasadim.
>
> 160 Mit/S oldugunu idda etmesine ragmen raid ayarlarini 80 mbit/s yapiyor
> dahasi eger karti 160 mbit/s de birakirsaniz hata veriyor. Makinaya reset
> attiginizda scsi diskleri tanimiyor. Kendi scsi programi ile boot ettiginizde
> karta bagli hic bir diski tanimlamiyor.

> [...]

Selamlar..

Listeden tanidigimiz kadari ile oyle konfigurasyon problemlerine filan pabuc bırakacak olmadiginizi biliyoruz. Bu durumda sizin bir hata veya eksiginiz olmasi son ihtimal gibi gorunuyor. Ama bir kartin Adaptec veya ASUS olmasi onun arizali olmayacagi anlamina gelmez. Bu karti garanti kapsaminda degistirtmeyi deneyebilirsiniz. Belki M/B, kart, HDD birisi bozuktur. Arizali olan bazi seyler bazen boyle sapitmalar gosterebiliyor..

Kolay gelsin..

Saygi ve sevgiler..

Find the best deals on the web at AltaVista Shopping!
http://www.shopping.altavista.com