[LINUX:24899] RE: Mail Account ayarlarini yapmak (pine icin)??

From: Ugur Coskun (coskunug@saneg.itu.edu.tr)
Date: Sun 04 Feb 2001 - 22:36:43 EET

   Tekrar merhaba,
  ben maillerime pine araciligiyla bakmak istiyorum fakat nasil
bakabilecegimi anlayamadim. Yani mail serverlerimi, login name mimi ,
sifremi felam nereye yazicamda pine bunu algilayip bana mailleri gostericek.
Yardimlariniz icin simdiden sagolun.

   pine a giriyorsun sonra s ye basiyorsun veya setup'a gel. Asagida
secenekler olusacaktir. config secenegini C tusuna basarak secersin
   karsina ayarlama yapmak icin hersey cikar oraya server inin adreslerini
girersin.

  UGUR COSKUN
  ITU MATEMATIK MUHENDISLIGI