[LINUX:24886] Re: Ram sorunu

From: Devrim GUNDUZ (devrim@oper.metu.edu.tr)
Date: Sun 04 Feb 2001 - 14:44:55 EET

Merhaba,

Asagidaki maili yeni okuyabildim... Benim basima gelen ve 3 gundur uykusuz
kaldiktan sonra ancak cozebildigim bir soruna benziyor:

Anakartiniz Via Chipsetli mi? Ben 3 gun sonra sistemdeki kernel panic
lerin ve filesystemlerin bir turlu mount edilememesinin nedeni olarak
bunu gordum, intel chipsetli anakart taktim ve su anda sistemim cok iyi
calisiyor...

Saygilarimla,
Devrim GUNDUZ

On Sat, 3 Feb 2001, hasan doğan wrote:

> Evet dediginiz gibi makinam hata veriyor
> Ramleri degistirdim sonuc aynı kernel panic ...
> Bi turlu sorunu cozemedim belkide anakarttandır diye
> dusunuyorum ...
> acaba baska ne yanlıs olabilir...
> tesekkurler

> http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html

Ogretmen kandil gibidir... Kendisini tuketerek baskalarina isik verir...