[LINUX:24876] ppp sorunu

From: passenger (radyo44@hotmail.com)
Date: Sun 04 Feb 2001 - 00:06:46 EET

merhaba

sistemim rh 6.2 ve yasadigim sorun internet baglantisiyla ilgili
ister vmdialerla olsun ister rp3le olsun ister kppp yle olsun ister netcfgyle olsun baglan komutundan 15-20 saniye sonra modemin cevirme sesini duyuyorum ve baglanti sesini duyduktan 1 buçuk dakika sonra baglanti saglanamadan tekrar modemin cevirme sesini duyuyorum.
sorun icin baglanmaya calistigim sirada konsola #tail -f /var/log/messages
komutunu verdiğimde karsidan gelen "username" yazisinin cok gec geldigini ve gelen bu yazinin pc tarafından algilanip kullanici ismimi göndermede cok geciktigini ve bu yuzden isp min timeout verdigini bazen se username kısmını gecip password bolumunde ayni sorunla karsilastigini gordum . bu sorunu asmak icin ne yapmam gerekiyor , simdiden tesekkurler