[LINUX:24861] Re: 815i

From: Onur (okucuk@yahoo.com)
Date: Sat 03 Feb 2001 - 14:55:15 EET

Saturday, February 03, 2001, 12:38:31 AM, you wrote:

TT> bu konuda biraz geç kaldım ama genede sormak istiyorum.. i815 ile
TT> mandrake 7.2 ile çok sorun çıkıyormu?. özellikle memory controller hub
TT> ile alakalı..

i815 board ve mandrake 7.2 kullandim ama boyle bir problemle
karsilasmadim. Ramlarim 2 x 64 MB Spectec PC100. Tek rastladigim
problem agp slotuna tnt2 mi takinca nvidia nin 3D hardware accelerated
driver lari yukleyemememdi, bu da zaten kernel la alakali bir problem
(butun yeni kernel larda agpgart biraz aptal davraniyor, 2.4.1 de
cozuldu anca).

Mandrake degil ama eski dagitimlarda, redhat 6.2 de bile, nvidia 0.95
driverlari kurdugumda arada bir kernelin goctugune sahit oldum, ama o
driverlarin da yenisi cikti ve daha stabil, sanirim bu problemi de
cozmuslerdir.

Donanimla en az sorun genelde en yeni kernella olur, eger icinizin
rahat etmesini istiyosaniz yeni kernel cekip derleyin :)

                             Onur