[LINUX:24856] RE: 24854] AMD - Intel

From: mehmet kizilsakal (Mehmet.Kizilsakal@unilever.com)
Date: Sat 03 Feb 2001 - 13:32:10 EET

kurabileceksin, bende AMD k6-2 var bir sorun yok i386 ve i586 optimizasyonuda
olsa kullanabilirsin. Şuan mandreke7,2 kullanıyorum. Dağıtım i586
optimizasyonlu paketler içeriyor. Ayrıca kernelda k6-2 için ayrıca athlon için
(kernel 2.4 de) optimizasyon seçenekleri var.Athlon performansı optimize
edilmemiş kodlarda da pIII lerden iyi.Ayrıca athlonlar MMX ve 3DNOW!
optimizasyonunu destekliyor, SSE den emin değilim, SSE2
desteklemiyorlar(yalnızca p4 de var).

Arıca bu iş için nekadar bütçe ayırdığını bilmiyorum ancak biraz daha bekle
derim AMD nin yeni athlonları yakında çıkıyor, bunları alamasan bile en azından
thunderbird ve duron fiyatları düşer diye tahmin ediyorum. Bir de yeni
athlonlar 266MHz front side bus desteği ile gelecekmiş, piyasada 133MHz DDR RAM
leri destekleyen boardlar bi yaygınlaşsın bende upgrade düşünüyorum.

memory