[LINUX:24848] Re: Ram sorunu

From: murat dagdelen (murtix_linux@hotmail.com)
Date: Sat 03 Feb 2001 - 08:42:48 EET

bende de simdi bir ram sorunu yasadim ama olmamasi gereken diye dusunuyorum.
Cunku p3 650 makina, all ide, no scsi, intel board, 3 ram slotu icinde 2
adet pc133 luk 128 mb ramler ile bir adet pc100 luk 256 mb ram olarak
makinayi gondermisler. win2k istediler. yuklerken belli bi yerde kesinti
verdi. bende donanim kontrol etmeye basladim. ve derken 256mb lik pc100
ramin hataya meydan verdigini ve onu cikarinca installationun devam ettigini
gordum. mainboard bildigim kadariyla 256 mb dan fazlasini tanimiyan olsa
herhalde bios ta 512 mb oldugunu gostermez. Demekki ram bozukmus. Ama Linux
kursam o zamanda bu sorunu yasarmiydim bilmiyorum. Belki de windowsla ilgili
birseydi. Neyse canim zaten musteri makinasi. onun istedigide var artik,
koyduk icine.