[LINUX:24823] Re: Dial in service

From: murat dagdelen (murtix_linux@hotmail.com)
Date: Fri 02 Feb 2001 - 19:26:48 EET

>From: "System Owner" <celak@celak.dhs.org>
>To: Multiple recipients of list LINUX <linux@listweb.bilkent.edu.tr>
>Subject: [LINUX:24629] Dial in service
>Date: Tue, 30 Jan 2001 00:19:00 +0200 (EET)
>
>Merhaba,

>İkinci olarak tek disketlik Linux dist ile uğraşan oldu mu burda hiç. Şööle
>yanımda taşıyacağım ara sıra lazım olunca kullanabileceğim bir linuxe
>ihtiyacım var. GUIsi olması önemli degil sadece popüler ethernet
>kartlarıyla
>{NE2KPci mesela} sorunsuz çalışması yeter.

   tomsrtbt diskini edinirsen, sana tek disketlik bir linux verir. Aslinda
bir boot disketi ve ben onu genelde kernel goctugu zaman fix islemleri icin
kullaniyorum. Yaklasik 100 kadar komutu destekliyor. Makinanda linux kurulu
olmasida gerekmiyo. bendeki surumunu veriyorum: Tomsrtbt 1.85.
www.tomsnet.com mi ne oyle bir sitesi vardi galiba. bulursun zaten.

bye.