[LINUX:24815] Multi Baglanit

From: Umut Deniz (umut@asyaweb.com)
Date: Fri 02 Feb 2001 - 17:33:57 EET

Selam,
Internete baglanan bir linux'um var (ayni zamanda networke dagitiyor)
Kendisi kablo.net abonesi ve hizmeti kablo.net uzerinden veriyor.

Bir sure once yagmurlu havalarda kablo.net'in calismadigini farkettim
ve bilgisayari bir de modemle onure ettim (external apache 56k)

Su anda kablo ya da modemden baglanabiliyorum. Ancak bir problemim
var. Modemden baglaninca kabloda trafik olmuyor. Yani modemi daha
oncelikli gorup tum ip trafigini ona yonlendiriyor sevgili
slackware7'im.

Sizden sorum yuku dengelememin bir yolu yok mu? Yani trafigin
birazini kablo'ya birazini modeme veremez miyim?

Bunu illa load-balancing ile yapcam diye bir kaygim yok, bi yerlere
bi rule falan yazarak falanca makinalar kablo, filanca makinalar
varsa modem yoksa kablo kullansin diyemez miyim?

Ya da mesela web access kablo'dan, ftp (cok yapiyoruz, remote
server'a upload/download) varsa modemden falan gibi protokole gore de
secilebilir.

Kolay gelsin herkese, saygilar...